Özdilek Holding logosu oluşturulurken Özdilek’in kurumsal renk kodu olan turuncu ve siyah renkler tercih edilmiştir. Özdilek ambleminden esinlenilerek oluşturulan logoda, Özdilek markasında yer alan “ö” ve “d” harfleri bulunmaktadır. “Ö” ve “d” harflerini simgeleyen bölümün üzeri meşaleye benzer bir şekildedir. Bu şekil kurum kültürü çerçevesinde belirlenmiş olan vizyona bağlılığı ve azmi simgeler. Turuncunun siyah renk üzerine gelmesiyle ise Özdilek Holding'in; sektörlerinde yenilikçi, güvenilir ve atılımcı olduğuna vurgu yapılmak istenmiştir.

Ürettiği ürünlerde kalite standartlarından hiçbir zaman taviz vermeyen Özdilek logosunu da bu özelliğini vurgulamak adına keskin hatlarda çizerek, güveni simgeleyen siyah renklerde oluşturdu. Ayrıca, Özdilek amblemi de ürünlerinin kendi üretimi olduğunu belirtmek adına endüstriyi simgeleyen köşeli hatlarda tasarlanmış ve orta kısmına “ö” ve “d” harfi eklenmiştir.

1991 yılından itibaren, logonun daha belirgin olması adına samimiyet ve kararlılığı simgeleyen kırmızı renk tercih edildi.

1994 yılından itibaren, logo rengi, dinamik ve iç açıcı bir renk olduğundan ve bu kavramlar güven ve samimiyeti de çağrıştırdığından turuncu olmuştur ve bu şekilde bilinirliğini sürdürmektedir.

2005 yılına gelindiğinde ise Özdilek amblemi sadece üretimde değil farklı sektörlerde de hizmet verildiğini vurgulamak ve içeriğe estetik bir yenilik kazandırmak adına “ö” ve “d” harfi bulunan bir daire şeklini almıştır.

2009 yılında logo register’sız kullanılmaya başlanmıştır. Bu şekilde daha yalın bir görünüm kazanılması hedeflenmiştir.