Özdilek Holding, yarışmanın Basılı Medya kategorisinde We by Özdilek ile Altın ödülün sahibi olunurken Elektronik Medya kategorisinden katılım sağladığı Cinetime’ın yeni normal uyarı videosu ile Platin ödül almaya hak kazandı.

Basılı Medya kategorisinde Altın ödülün sahibi olan Özdilek Holding’in kurumsal yayını olan ve 2 aylık periyodlarla kurum içinde yayınlanan We by Özdilek’in çıkış amacı bu büyük organizasyonun parçası olan her bir personel için kurum içi iletişimi güçlü tutabilmek, güçlü bir haber ağı kurabilmektir. Kurum içi iletişim, kurum çalışanlarının bireysel memnuniyeti ve motivasyonu için önem arz eden We by Özdilek, kurum içerisinde biz bilincini oluşturmayı ve kalıcı bir iletişim kurmayı hedefleyerek yeni sayılarını okurlarıyla buluşturmaya devam ediyor.

Platin ödülün sahibi olan Özdilek Holding operasyonlarından Cinetime ise hazırlatmış olduğu Yeni Normal isimli video ile pandemi dönemi normalleşme koşullarına göre oluşturulan kurallar, dünyaca ünlü film sahnelerinden esinlenen görsel ve içeriklerle yaratıcı ve eğlenceli bir dille seyirciye anlatılmıştır.

Yarım Asırlık Başarı Öyküsü…

1971 yılında temelleri atılan Özdilek Holding, başarılarla dolu yarım asırlık öyküsüne yeni ödüller eklemeye devam ediyor. Konusunda uzmanlaştığı ev tekstili üretimi başta olmak üzere, gıda ve enerji üretimi ile perakende mağazacılık, sağlık merkezleri, kafe restoran işletmeciliği, sinema, turizm, alışveriş merkezleri, çevrim içi alışveriş sitesi, inşaat ve sigortacılıktır alanlarında faaliyet gösteren Özdilek Holding, bugün bir kez daha uluslararası bir platformda iki ayrı ödül kazanmanın haklı gururu ve mutluluğunu yaşıyor.